czwartek, 7 kwietnia 2011

Eko - coraz więcej tylko z nazwy...

Zauważyłam ,że coraz więcej rzeczy określa,reklamuje się mianem EKOLOGICZNE- co niekoniecznie oznacza,że właśnie takie jest- bardziej EKO są z nazwy, niż EKO same z siebie.
Dlaczego tak się dzieje?
Powód jest jeden: PIENIĄDZE.
Firmy po prostu chcą jak najwięcej zarobić na "eko" produktach,a że tematy:
-o dbaniu środowiska
-o ekologicznej żywności
-o ekologicznym trybie życia
-o modzie na ekologię
nieustannie krążą w środkach masowego przekazu, to coraz więcej  konsumentów postanawia podporządkować się  temu, podążając za ekologiczną modą.


Jak wiadomo reklama kształtuje wartości,kryteria ocen i zachowań(zwłaszcza u młodych ludzi)-ogólnie mówiąc ma na nas duży wpływ!
I kiedy ją oglądamy lub słuchamy, przekonuje nas(w mniejszym lub większym stopniu),że powinniśmy kupić ten,a nie inny produkt-dzięki sprytnie ukrytej w niej perswazji.


Więc bądźcie świadomymi konsumentami,którzy doskonale wiedzą, jakie produkty - i dlaczego - warto wybierać.
Nie dajcie się zwariować reklamom i wybierajcie rozsądnie!:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz